GRAFICKÁ VIZUÁLNA IDENTITA
Cieľom vytvorenia jednotnej vizuálnej identity (corporate identity) je navrhnúť a definovať grafický motív a štýl, ktorý je možné aplikovať na všetky komunikačné materiály tak, aby došlo k zjednoteniu vizuálnej stránky komunikácie medzi spoločnosťou, jej zamestnancami a predovšetkým jej klientmi.
Do grafickej vizuálnej identity zaraďujeme všetky firemné, propagačné i marketingové materiály od vizitiek, dopisných papierov, emailových podpisov, až po webové stránky a online prezentácie.
Správne používanie vizuálnej komunikácie vzbudzuje medzi klientmi a zamestnancami pocit ucelenosti a tým zaručuje jednotné vystupovanie, ktoré buduje profesionálny image a dôveryhodnosť služieb i produktov spoločnosti.
Hlavným výstupom pri návrhu vizuálnej identity je vytvorenie a predanie design manuálu, ktorý definuje použitie grafického motívu v praxi.
DESIGN MANUÁL
Design manuál je predovšetkým prvým krokom k systematickému budovaniu jednotného vizuálneho štýlu. Správné používanie loga a corporate identity vzbudzuje medzi klientmi i zamestnancami pocit ucelenosti a tým zaručuje jednotné vystupovanie, ktoré buduje profesionálny image a dôveryhodnosť služieb i produktov spoločnosti.