Kým spolu začneme tvoriť nový projekt všetko si na začiatku premyslíme a starostlivo naplánujeme. Využívame analytické nástroje, ktoré nám pomôžu pri strategickom rozhodovaní a rešerši
Pri práci s farebnosťou logotypu je treba rešpektovať jej presný odtieň. Firemné farby sú kodifikované pomocou farebnej škály PANTONE. Týmto priamym farbám zodpovedajú sútlačové farby v systéme CMYK a ostatných farebných systémoch.
Jednofarebné prevedenie logotypu sa aplikuje iba v prípade, kedy nie je možné z technických dôvodov reprodukovať farebne. Povolené farebné podoby sú pozitívne i negatívne.
Základná príručka, ktorá definuje prácu s logom sa nazýva logo manuál. Design manuál rieši predovšetkým prácu s doprovodnou grafikou (grafickým prvkom), ktorý je aplikovaný v rámci jednotnej grafickej identity. Spojením týchto dvoch manuálov vzniká grafický manuál.
Súčasťou tvorby loga je logo manuál, príručka, ktorá definuje základné varianty použitia loga, farebnosť, písmo a všetky možnosti manipulácie a koordinácie so značkou. Slúži pre presnejšiu komunikáciu nielen v rámci firmy, ale i pre externých dodávateľov reklamy či reklamné agentúry.
Vďaka službám Google Maps Vám ponúkame možnosť vytvorenia vlastnej Google mapy, ktorá bude zodpovedať grafickému a farebnému riešeniu Vášho nového webu. Mapy, okrem prispôsobenia vzhľadu, ďalej umožňujú i umiestnenie interaktívnych bodov na mape.
Napríklad je možné pomocou rôznych ikon vyznačiť na mape Vašich zákazníkov, partnerov, dodávateľov apod. Body záujmu na mape sa vkladajú pomcou GPS bodov, môžete tak označiť presné miesta. Napríklad sídlo Vašej firmy.
Call to action prvky - teda tlačidlá "Mám záujem o" a "Chcem" sú najdôležitejšie nástroje k vytvoreniu zákazníckej konverzie. A teda aj hlavným zmyslom pri tvorbe nového webu. Aby boli tlačidlá funkčné a čo najefektívnejšie plnili svôj účel - veľmi záleží na ich farebnosti, kontraste k pozadiu, umiestnení, zdelení atd.
Tlačidlá obvykle smerujú do objednávkového formulára, ktorý umožní zákazníkovi objednať službu, prípadne zistiť viac informácií.
Niekedy sú však weby iba prezentačné, takže call to action prvky pre Vás nemajú význam. Alebo by ste naopak kapacitne nezvládali na konverzie zákazníkov adekvátne reagovať. Neváhajte nám preto zdeliť, aký účel potrebujete, aby call to action prvky plnily.
Responzívny design zaručuje optimalizované zobrazenie webových stránok na rôznych zariadeniach (mobilné telefóny, tablety ai.) S responzívnym designom sa musí počítať už pri grafickom návrhu webu, kde sa určia prioritné elementy k zobrazeniu na menších obrazovkách.
Redakčný systém je software, ktorý slúži pre správu obsahu a tvorbu webových stránok alebo blogu. Redakčné systémy sa používajú aj pre správu príspevkov, diskusií , produktov, dokumentov, komentárov, pre publikovanie obrázkov alebo videí, prípadne je možné v rámci redakčného systému určovať práva jednotlivým užívateľom.
Medzi najčastejšie redakčné systémy webových stránok patrí Wordpress, Joomla, Drupal a Wix.
Súčasťou našich webov môže byť redakčný systém, ktorý slúži k jednoduchej správe obsahu a štruktúry webu. Systém je navrhnutý s ohľadom na jednuché a intuitívne ovládanie, preto i počítačový laik dokáže so systémom pracovať.
Keďže sa jedná o software vyvinutý našimi programátormi, sme schopní CMS upraviť a prispôsobiť Vašim požiadavkám.
Video návod ako používať redakčný systém nájdete tu.
Jazykové mutácie webu slúžia na korektný preklad požadovanej jazykovej verzie stránok. Súčasťou prekladu a jazykovej mutácie webu (multijazyčnosť) je preklad url adries, kontaktných formulárov, ale aj pomenovanie všetkých obrázkov a dostupných súborov na webe (vrátane vyplnenia title a alt).
Úspešne sme vytvorili a optimalizovali desiatky jazykových mutácií pre svetové vyhľadávače v angličtine, nemčine, ruštine, francúzštine, taliančine a ďalších jazykoch sveta.
Jazykové mutácie vytvárame na samostatnej doméne. Napr.: http://www.xyz.com/ Vrátane preklopenia redakčného systému s kompletnou funkčnosťou a úpravou zdrojového kódu ( i URL adries) pre daný jazyk.
Z hľadiska spracovania zákazky je postup nesledujúci: vytvorenie kompletného webu v jednom jazyku, spustenie webu, následné vytvorenie jazykykových mutácií, vzájomné prepojenie všetkých webov.
Používate k propagácii na internete sociálne siete? Ak máte založené profily, ponúkame Vám možnosť prepojenia webu s Vašimi účtami.
Ak sociálne siete aktívne nepoužívate, ale máte záujem o prepojenie...
Štandardne Vám v rámci tejto služby ponúkame založenie firemného facebookového účtu so základným nastavením stránky a naplnením obsahu v grafickom štýle nového webu = úvodný obrázok, profilový obrázok a niekoľko príspevkov.*
*V prípade záujmu o aktívne používanie Vášho firemného profilu na Facebooku nastavíme správcom účtu oprávnenú osobu z Vašej firmy - následný obsah si už môžete pridávať a spravovať sami.
Sledovací kód Google Analytics umožňuje analyzovať chovanie návštevníkov a ich pohyb, dĺžku ich zotrvania na webe atd. Pomocou Google Analytics môžete aj sledovať nárast návštevnosti súvisiaci s novým webem a SEO optimalizáciou.
Ak už máte existujúci web s vlastnou doménou, pravdepodobne už máte aj založený Google Analytics účet a Váš sledovací kód meria návštevnosť a chovanie zákazníkov na webe. V rámci redesignu stávajúceho webu je zaistené plynulé pokračovanie tohto merania.
V prípade úplne nového webu (na novo-vzniknutej doméne) dôjde k založeniu nového Google Analytics účtu a nahraniu sledovacieho kódu na stránky webu. Vy sami určíte, kto budú osoby s oprávneným prístupom k tomuto účtu.
UX užívateľská skúsenosť je to, ako sa návštevník na vašom webe cíti. Keď na prvý pokus vie, kadiaľ vedie cesta k nejakému cieľu. Či už je to získanie informácií, nákup na e-shope alebo rezervácia ubytovania. Užívateľská prístupnosť nie je na prvý pohľad viditeľná, ale je zásadná pre návštevníka, či na webe dokončí to, kvôli čomu na web prišiel.
Príklady zlého UX designu
UI Užívateľské rozhranie, to je to, čo vníma návštevník na prvý pohľad. Farby, rozloženie prvkov na stránke, tlačidlá, animácie apod. Sú to všetky prvky na webe, ktoré by mali byť v určitej harmónii, ktorá bude pre návštevníka príjemná a zapamätateľná. Preto je ideálne zamyslieť sa nad vizuálnou identitou značky, s ktorou sa pracuje naprieč celou firmou od vizitek, cez web až po emailing.
Príklady zlého UI designu
- Spolupracujeme so skúsenými profesionálmi, ktorých hlasy už môžete poznať z rádia.
Scenár je základným kameňom nového videa a slúži k dodržaniu obsahovej a dejovej línie pripraveného videa.
Hudba dotvára celkovú atmosféru a náladu videa. Výber vhodnej hudby je polovicou úspechu kvalitného videa. Hudbu vyberáme z dostupných databáz, kde následne k zvolenej skladbe zakúpime aj licenciu k užívaniu, aby bola zaručená právna nezávadnosť predaného diela.
Motion graphic design sa stal prirodzenou súčasťou grafického designu a je používaný takmer vo všetkých formách audiovizuálnej propagácie. Rozhýbané popisky, titulky i obyčejné texty dostávajú život.
Postprodukcia videa je najdôležitajšia časť procesu filmovej výroby, ktorá začína ihneď po dokončení natáčania.
Po natáčaní sa vyhotovené zábery musia zostrihať do vhodného poradia, ďalej upravíme video na vyhovujúcu dĺžku, vyladíme ich farebnosť a nájdeme pre video vhodný hudobný doprovod. Do rytmu zvolenej hudby potom finalizujeme dynamiku strihu videa.
Strih videa je ďalšou časťou procesu video tvorby, ktorá začína ihneď po dokončení natáčania.
Štandardne na natočenie videa stačí jeden natáčací deň, výnimočne dva. V rámci natáčania vyhotovíme veľkú databázu záberov, s ktorou potom môžeme flexibilne pracovať. Výhodou databázy je, že sme schopní reagovať na Vaše prípadné požiadavky ku zmenám v rámci strihu a obsahu videa. Nepoužité zábery sa dajú tiež ďalej využiť pre nové videá v budúcnosti.
Natáčací deň