FAQ

FAQ Časté dotazy

FAQ

Grafické štúdio

Kým spolu začneme tvoriť nový projekt všetko si na začiatku premyslíme a starostlivo naplánujeme. Využívame analytické nástroje, ktoré nám pomôžu pri strategickom rozhodovaní a rešerši

  • Kto je Vašou konkurenciou.
  • Aký o sebe vytvára verejný obraz.
  • Aká je ich marketingová stratégia.
  • Aké technológie a postupy využíva.
  • Na akých zákazníkov sa zameriava.
  • Akým spôsobom s nimi komunikuje.
  • V čom si navzájom konkurujete.
  • V čom sa od vás konkurencia líši.

S čím nám pomôžete?

  • Vy samozrejme viete najlepšie, aké sú špecifiká Vašej konkurencie.
  • My sa na to zase dokážeme pozrieť z iného hľadiska.
  • Dajme naše skúsenosti dohromady a spoločne dosiahneme lepšie výsledky.
  • Budeme radi za Vaše podnety, názory a informácie.
  • Vrátane referencií, ktoré sa Vám páčia, ktoré Vás oslovili a zaujali.
  • To nám umožní lepšie naplniť Vaše predstavy a očakávania.

Prečo je to potrebné?

  • Správny odhad cieľovej skupiny je veľmi dôležitým nástrojom pre zvolenie vhodného grafického štýlu
  • Má pôsobiť tradične, solídne a dôveryhodne?
  • Alebo dynamicky, sviežo a mladistvo?
  • Jednoducho, minimalisticky, nadčasovo?
  • Alebo luxusne, atraktívne, či konzervatívne?
  • To všetko záleží na tom, kto sú Vaši zákazníci.
  • Nedívejte sa preto na to z pohľadu páči/nepáči.
  • Myslite na svojich zákazníkov.

S čím nám pomôžete?

  • Vy samozrejme viete najlepšie, aké sú špecifiká Vašej cieľovej skupiny.
  • My sa na to zase dokážeme pozerať z iného hľadiska.
  • Dajme naše skúsenosti dohromady a spoločne dosiahneme lepšie výsledky.
  • Budeme radi za Vaše podnety, názory a informácie.
  • Vrátane referencií, ktoré sa Vám páčia, ktoré Vás oslovili a zaujali.
  • Ktoré nám umožnia lepšie naplniť Vaše predsatvy a očakávania.

O čo ide?

Pri práci s farebnosťou logotypu je treba rešpektovať jej presný odtieň. Firemné farby sú kodifikované pomocou farebnej škály PANTONE. Týmto priamym farbám zodpovedajú sútlačové farby v systéme CMYK a ostatných farebných systémoch.

Jednofarebné prevedenie logotypu sa aplikuje iba v prípade, kedy nie je možné z technických dôvodov reprodukovať farebne. Povolené farebné podoby sú pozitívne i negatívne.

Prečo to potrebujete?

  • Nechávate si u nás spracovať nové logo?
  • A nechcete si priplatiť za kompletný logo manuál?
  • Po pár rokoch sa môže stať, že už nebudete mať ako dohľadať použitú farebnosť.
  • Napr. si budete chcieť nechať vytvoriť firemný vizuálny štýl.
  • Alebo si budete chcieť nechať vyrobiť propagačné materiály vo firemných farbách.
  • V tlačovom centru sa Vás budú pýtať na presnú farebnosť Vášho loga.
  • Z tohto dôvodu je dobré mať dokument s týmito informáciami.

Základná príručka, ktorá definuje prácu s logom sa nazýva logo manuál. Design manuál rieši predovšetkým prácu s doprovodnou grafikou (grafickým prvkom), ktorý je aplikovaný v rámci jednotnej grafickej identity. Spojením týchto dvoch manuálov vzniká grafický manuál.

Logo manuál

Súčasťou tvorby loga je logo manuál, príručka, ktorá definuje základné varianty použitia loga, farebnosť, písmo a všetky možnosti manipulácie a koordinácie so značkou. Slúži pre presnejšiu komunikáciu nielen v rámci firmy, ale i pre externých dodávateľov reklamy či reklamné agentúry.

  • definícia farebnosti CMYK, PANTONE, RGB
  • čierno-biely variant
  • ochranná zóna
  • minimálna veľkosť loga
  • zakázané varianty
  • pravidlá aplikácie sloganu (claimu)
  • definícia firemných písiem
  • sieťový rozkres
  • aplikácia na farebné pozadie
  • aplikácia na fotografiu
  • tvarové varianty symbolu / farebné varianty symbolu
  • kombinácie s inými značkami
  • definícia svetelné loga / gravírované loga / rezaná grafika

Design manuál

Narozdiel od logo manuálu samotný design manuál rieši predovšetkým prácu s grafickým prvkom, ktorý je aplikovaný v rámci jednotnej grafickej identity (corporate identity).  Design manuál je predovšetkým prvým krokom k systematickému budovaniu jednotného vizuálneho štýlu. Správne používanie loga a corporate identity pôsobí na klientov i zamestnancov ucelene a zaručuje tým jednotné vystupovanie, ktoré buduje profesionálny image a dôveryhodnosť služieb i produktov.

PÍSMO

    • Definícia firemného písma
    • Primárny font
    • Systémový font (pre elektronickú komunikáciu)
    • Definícia textových blokov a nadpisov
    • Definícia farebnosti textu na pozadí


FOTOGRAFIE

    • Pravidlá pre výber fotografií


INFOGRAFIKA

    • Definícia štýlu ikon
    • Definícia farebnosti ikon
    • Ukážka navrhnutej sady ikon
    • Definícia grafu
    • Definícia tabuľky


KORPORÁTNE MATERIÁLY

    • Definícia vizitka
    • Definícia Hlavičkový papier plná verzia DOC
    • Definícia Hlavičkový papier skrátená verzia
    • Definícia obálka DL
    • Definícia sloha so záložkou A4
    • Definícia poznámkový blok A4
    • Ukážka navrhnutej tlačoviny
    • Ukážka powerpoint PPT
    • Ukážka rollup


SOCIÁLNE SIETE

    • Profil Facebook
    • Profil Instagram
    • Profil LinkedIn
    • Profil Twitter
    • Príspevky na FB/IG


DIGITÁLNA KOMUNIKÁCIA

    • Emailový podpis
    • Emailový podpis s bannerom
    • Banner
    • Newsletter textový
    • Newsletter s fotografiou


OSTATNÉ

  • Faktúra
  • Zmluva
  • Razítko
  • Rollup
  • Polep vozového parku rezaná grafika
  • Polep vozového parku celopolep
  • Firemné tričká / košele

Grafický manuál

Spojením týchto dvoch manuálov (logo manuálu a design manuálu) vzniká grafický manuál. 
FAQ

WWW štúdio

Grafický návrh webu obsahuje kompletné spracovanie grafického designu celého webu, grafický návrh 3 typových stránok homepage, základný grafický štýl pre ďalšie stránky, návrh bannerov a doprovodných symbolov, prehľad fotografií, produktov a výrobkov, úprava zaslaných podkladov a veľkosti fotografií, úprava veľkosti a farebnosti logotypov. Viac informácií dostávate v úvodnom e-maili.

Interaktívnymi prvkami sú myslené dynamické efekty na webe - napr. grafika, tlačítka a obrázky reagujúce na Váš pohyb myši. Patria sem rôzne pop-up prvky, počítadlá a ďalšie vychytávky. Ak je web dynamický, vytvára interakciu s návštevníkom (UX - User Experience ), ktorá pozitívne ovplyvňuje dĺžku zotrvania návštevníka na webe a zvyšuje jeho záujem. A tým aj pravdepodobnosť konverzie návštevníka na zákazníka.

Dnešná doba je charakteristická neustálym zrýchľovaním. Určite nám dáte za pravdu, že málokto z nás má čas a priestor na čítanie dlhých odstavcov. Hlavnou úlohou infografiky je uľahčiť návštevníkom pochopiť a nasať rôzne druhy informácií. Použitím vizuálne zaujímavých prvkov, zvýraznením a postupným dávkovaním informácií umožňuje infografika upozorniť na tie najdôležitejšie informácie tak, aby si ich každý všimol a zapamätal.

O čo ide?

Vďaka službám Google Maps Vám ponúkame možnosť vytvorenia vlastnej Google mapy, ktorá bude zodpovedať grafickému a farebnému riešeniu Vášho nového webu. Mapy, okrem prispôsobenia vzhľadu, ďalej umožňujú i umiestnenie interaktívnych bodov na mape.

Napríklad je možné pomocou rôznych ikon vyznačiť na mape Vašich zákazníkov, partnerov, dodávateľov apod. Body záujmu na mape sa vkladajú pomcou GPS bodov, môžete tak označiť presné miesta. Napríklad sídlo Vašej firmy.

O čo ide?

Call to action prvky - teda tlačidlá "Mám záujem o" a "Chcem" sú najdôležitejšie nástroje k vytvoreniu zákazníckej konverzie. A teda aj hlavným zmyslom pri tvorbe nového webu. Aby boli tlačidlá funkčné a čo najefektívnejšie plnili svôj účel - veľmi záleží na ich farebnosti, kontraste k pozadiu, umiestnení, zdelení atd.

Prečo je to potrebné?

Tlačidlá obvykle smerujú do objednávkového formulára, ktorý umožní zákazníkovi objednať službu, prípadne zistiť viac informácií.

Niekedy sú však weby iba prezentačné, takže call to action prvky pre Vás nemajú význam. Alebo by ste naopak kapacitne nezvládali na konverzie zákazníkov adekvátne reagovať. Neváhajte nám preto zdeliť, aký účel potrebujete, aby call to action prvky plnily.

Responzívny design zaručuje optimalizované zobrazenie webových stránok na rôznych zariadeniach (mobilné telefóny, tablety ai.) S responzívnym designom sa musí počítať už pri grafickom návrhu webu, kde sa určia prioritné elementy k zobrazeniu na menších obrazovkách.

Čo je to redakčný systém?

Redakčný systém je software, ktorý slúži pre správu obsahu a tvorbu webových stránok alebo blogu. Redakčné systémy sa používajú aj pre správu príspevkov, diskusií , produktov, dokumentov, komentárov, pre publikovanie obrázkov alebo videí, prípadne je možné v rámci redakčného systému určovať práva jednotlivým užívateľom.

Medzi najčastejšie redakčné systémy webových stránok patrí WordpressJoomlaDrupal a Wix. 

Súčasťou našich webov môže byť redakčný systém, ktorý slúži k jednoduchej správe obsahu a štruktúry webu. Systém je navrhnutý s ohľadom na jednuché a intuitívne ovládanie, preto i počítačový laik dokáže so systémom pracovať.

Keďže sa jedná o software vyvinutý našimi programátormi, sme schopní CMS upraviť a prispôsobiť Vašim požiadavkám.

Video návod ako používať redakčný systém nájdete tu.

Možnosti redakčného systému

  • prihlásenie na základe mena a hesla / zmena a nastavenie
  • účet pre samostatného užívateľa (méno + heslo - možnosť zmeny)
  • kompletná editácia menu + obsahu stránok vrátane kontaktov
  • prehľad kategórií – zobrazenie – prehľad – úprava
  • prehľad produktov a výrobkov – zobrazenie – prehľad – úprava
  • vkladanie vlastného obsahu, obrázkov, dokumentov a odkazov na stránky
  • kontaktný formulár - kompletný prehľad vložených dotazov
  • vkladanie novinek / aktualít / článkov
  • FAQ / diskusia

Ako to funguje?

Jazykové mutácie webu slúžia na korektný preklad požadovanej jazykovej verzie stránok. Súčasťou prekladu a jazykovej mutácie webu (multijazyčnosť) je preklad url adries, kontaktných formulárov, ale aj pomenovanie všetkých obrázkov a dostupných súborov na webe (vrátane vyplnenia title a alt).

Úspešne sme vytvorili a optimalizovali desiatky jazykových mutácií pre svetové vyhľadávače v angličtine, nemčine, ruštine, francúzštine, taliančine a ďalších jazykoch sveta.

Jazykové mutácie vytvárame na samostatnej doméne. Napr.: http://www.xyz.com/ Vrátane preklopenia redakčného systému s kompletnou funkčnosťou a úpravou zdrojového kódu ( i URL adries) pre daný jazyk.

Z hľadiska spracovania zákazky je postup nesledujúci: vytvorenie kompletného webu v jednom jazyku, spustenie webu, následné vytvorenie jazykykových mutácií, vzájomné prepojenie všetkých webov.

Prečo vlastné domény?

  • Pre každú jazykovú mutáciu je potrebné objendať a zaplatiť vlastnú doménu a webhosting.
  • Hlavnou výhodou je možnosť SEO optimalizácie pre zahraničné trhy a kompletná supervízia nad obsahem. Nižšie uvádzame niekoľko príkladov pre predsatvu:
  • Japonsko - Yahoo.jp
  • Čína - Baidu.com
  • Rusko - Yandex.ru
  • Taliansko - Libero.it
  • Slovensko - Zoznam.sk
  • Nemecko - Google.de

Čo ponúkame?

Používate k propagácii na internete sociálne siete? Ak máte založené profily, ponúkame Vám možnosť prepojenia webu s Vašimi účtami.

Ak sociálne siete aktívne nepoužívate, ale máte záujem o prepojenie...
Štandardne Vám v rámci tejto služby ponúkame založenie firemného facebookového účtu so základným nastavením stránky a naplnením obsahu v grafickom štýle nového webu = úvodný obrázok, profilový obrázok a niekoľko príspevkov.*

Nezaoberáme sa tvorbou obsahu na sociálnych sieťach

*V prípade záujmu o aktívne používanie Vášho firemného profilu na Facebooku nastavíme správcom účtu oprávnenú osobu z Vašej firmy - následný obsah si už môžete pridávať a spravovať sami.

Čo to je?

Sledovací kód Google Analytics umožňuje analyzovať chovanie návštevníkov a ich pohyb, dĺžku ich zotrvania na webe atd. Pomocou Google Analytics môžete aj sledovať nárast návštevnosti súvisiaci s novým webem a SEO optimalizáciou.

Ako to funguje?

Ak už máte existujúci web s vlastnou doménou, pravdepodobne už máte aj založený Google Analytics účet a Váš sledovací kód meria návštevnosť a chovanie zákazníkov na webe. V rámci redesignu stávajúceho webu je zaistené plynulé pokračovanie tohto merania.

V prípade úplne nového webu (na novo-vzniknutej doméne) dôjde k založeniu nového Google Analytics účtu a nahraniu sledovacieho kódu na stránky webu. Vy sami určíte, kto budú osoby s oprávneným prístupom k tomuto účtu.

UX - User experience

UX užívateľská skúsenosť je to, ako sa návštevník na vašom webe cíti. Keď na prvý pokus vie, kadiaľ vedie cesta k nejakému cieľu. Či už je to získanie informácií, nákup na e-shope alebo rezervácia ubytovania. Užívateľská prístupnosť nie je na prvý pohľad viditeľná, ale je zásadná pre návštevníka, či na webe dokončí to, kvôli čomu na web prišiel.

Príklady zlého UX designu

  • keď na stránkach reštaurácie musíte premýšľať nad tým, kde nájsť kontakt alebo jedálny lístok.
  • ak si na e-shope vložíte tovar do košíka, ktoré potom chcete odobrať, ale nemôžete nájsť tlačidlo na odobranie. 
  • keď si chcete rezervovať ubytovanie a v každom medzi kroku na vás vyskakuje napríklad bannerová reklama na súvisiace služby.

UI - User interface

UI Užívateľské rozhranie, to je to, čo vníma návštevník na prvý pohľad. Farby, rozloženie prvkov na stránke, tlačidlá, animácie apod. Sú to všetky prvky na webe, ktoré by mali byť v určitej harmónii, ktorá bude pre návštevníka príjemná a zapamätateľná. Preto je ideálne zamyslieť sa nad vizuálnou identitou značky, s ktorou sa pracuje naprieč celou firmou od vizitek, cez web až po emailing.

Príklady zlého UI designu

  • ťažko čitateľný alebo príliš kontrastný text. Napríklad svetlo šedý text na bielom pozadí.
  • prehnane blikajúce bannery, nekonzistentná grafika.
  • neresponzivita pre mobilné telefóny
FAQ

Video štúdio

Jedná sa o digitálny výpočet pri ktorom sa jednotlivé zložky videa, stávajú celistvým funkčným celkom. Ide o finálny proces tvorby, ktorému predchádza kompletná postprodukcia. Čiže výber vhodných záberov, hudby, následný strih, doplnenie grafiky atd. Vďaka renderu sa tieto samostatné položky spoja do jedného celku - finálneho videa.

Hotové video štandardne predávame vo formáte .MOV a .MP4, jednoducho si ho stiahnete cez link, ktorý Vám pošleme. Samozrejmosťou je tiež vloženie nového videa na Youtube a Vimeo kanál. V prípade potreby upravíme formát pre požiadavky sociálnych sietí, ako je Instagram a Facebook.

Lokalita

  • Vytipujeme a dohodneme natáčanie vo vhodnej lokalite.
  • Lokalitu vždy volíme tak, aby perfektne podtrhla atmosféru videa.

Obsadenie

  • Zaistíme do videa vhodných hereckých profesionálov.

Český komentár (voiceover)

Spolupracujeme so skúsenými profesionálmi, ktorých hlasy už môžete poznať z rádia.


Cudzojazyčný komentár

- Video Vám na Vaše prianie radi zabezpečíme v akomkoľvek jazyku.

Voiceover alebo aj voice-over je anglický termín z oblasti filmovej a televíznej tvorby, ktorý označuje hovorené slovo prenášané hlasom, ktorého nositeľ nie je prítomný na obraze.

  • Ak viete, že nie vždy pôjde video pustiť so zvukom, pripravíme Vám k nemu i titulky, ktoré predáme v potrebných formátoch.
  • Radi Vám ďalej poradíme s ich užívaním.
  • Titulky sa dajú vytvoriť k akémukoľvek videu i dodatočne.

Čo je to scenár?

Scenár je základným kameňom nového videa a slúži k dodržaniu obsahovej a dejovej línie pripraveného videa.

  • Vytvoríme Vám zaujímavý scenár na mieru
  • Vami zvolený variant podľa vašich pripomienok rozpracujeme
  • Po odsúhlasení scenára nasleduje storyboard

Čo je to storyboard?

Storyboard je obrázkový scenár k videu a spočíva v tom, že jednotlivé zábery sú rozkreslené do okienok. Z načrtnutého obrázku je ihneď vidieť zámer. V obrázku sú naznačené pohyby kamery a objektov v zábere (napríklad šípkou), zložitejšie akcie obsahujú doplňujúci popis, prípadne sú rozkreslené do viacerých okienok.

1 natáčací deň

  • Jeden natáčací deň, toľko väčšinou potrebujeme k vyhotoveniu všetkých záberov.
  • Jedná sa štandardne o firemné, výrobné a produktové videá vo finálnej dĺžke do 2:00 min, v ktorých neúčinkujú herci.
  • Reklamné videá či náborové kampane kvôli svojej realizačnej náročnosti vyžadujú dva až tri natáčacie dni.

2 natáčacie dni

  • Pri náročnejšom projekte rozdelíme natáčanie do dvoch natáčacích dní, výnimočne tri.
  • Jedná sa napríklad o reklamné video, v ktorom vystupujú herci.

Tvorba 2D / 3D animácie loga

  • Máte už vlastné promo video, ale stále mu niečo chýba?
  • Hľadáte pomyselnú čerešničku na torte, ktorá by dodala Vášmu videu šmrnc?
  • To chce kvalitné intro, čiže animáciu logotypu od 321 Creative Crew.
  • Či už potrebujete animáciu logotypu pre vytvorenie reklamného spotu, webovej stránky alebo televíznej reklamy - obráťte sa na nás!

Produktová vizualizácia

  • KEĎ FOTOGRAFIE PROSTE NESTAČIA
  • Plánujete predstaviť investorom alebo klientom novo-vznikajúci projekt alebo produkt, ale zatým máte iba víziu a technické výkresy?
  • Investori a klienti budú ale chcieť viac ako iba nápady a skicy.
  • Budú chcieť hotový produkt a budú chcieť serióznu prezentáciu.
  • Naše fotorealistické produktové vizualizácie Vám pomôžu presvedčiť akéhokoľvek potenciálneho investora či zákazníka a prebudiť v ňom záujem o Váš výrobok - napíšte nám!

Čo to je?

  • Rozlíšenie v 4K (4 096 x 2 160 px) ponúka ešte o niečo lepší, obrazovo detailnejší a kvalitnejší formát ako rozlíšenie full HD.
  • Samotné označenie 4K značí počet jednotlivých pixelov horizontálneho usporiadania - zodpovedajúce počtu zhruba 4 000 bodov.
  • Najčastejší pomer strán videa býva 16:9, ale na prianie zákazníka radi video vytvoríme i v akomkoľvek inom pomere.

Čo to je?

  • Natáčanie vo Full HD (1920 x 1080 px) kvalite je dnes brané ako štandard, avšak formát videa je vždy riešený so zákazníkom individuálne.
  • Najčastejší pomer strán videa býva 16:9, ale na prianie zákazníka radi video vytvoríme i v akomkoľvek inom pomere. 

Vytvorenie hudebného doprovodu

Hudba dotvára celkovú atmosféru a náladu videa. Výber vhodnej hudby je polovicou úspechu kvalitného videa. Hudbu vyberáme z dostupných databáz, kde následne k zvolenej skladbe zakúpime aj licenciu k užívaniu, aby bola zaručená právna nezávadnosť predaného diela.

Hudba na mieru

  • výber vhodného hudobného doprovodu,
  • zakúpenie hudobnej licencie k užitiu,
  • zakomponovanie hudby do videa,
  • vytvorenie hudby na mieru.

Motion grafika

  • Ide o prechod medzi statickou grafikou a animáciou.
  • Jedná sa o grafiku vloženú do reálnych záberov.
  • Elementy pôvodne statické sú rozhýbané a často aj ozvučené.
  • Video a pohyblivý obraz, ktorý dominuje v audiovizuálnej propagácii v posledných rokoch nahráva fenoménu „pohyblivej grafiky“.

Doprovodná grafika

Motion graphic design sa stal prirodzenou súčasťou grafického designu a je používaný takmer vo všetkých formách audiovizuálnej propagácie. Rozhýbané popisky, titulky i obyčejné texty dostávajú život.

O čo ide?

Postprodukcia videa je najdôležitajšia časť procesu filmovej výroby, ktorá začína ihneď po dokončení natáčania.

Čo to obsahuje?

  • Strih videa (compositing) - triedenie / výber záberov - hrubý strih
  • Hudebný podklad a zvukové efekty
  • Finálny strih videa podľa hudby
  • Motion grafika a texty - pridanie loga, textov apod.
  • Farbenie obrazu - farebné korekcie obrazu
  • Finálny render / export - upload na vimeo (najčastejšie MOV alebo MP4 s kodekom h264)

Po natáčaní sa vyhotovené zábery musia zostrihať do vhodného poradia, ďalej upravíme video na vyhovujúcu dĺžku, vyladíme ich farebnosť a nájdeme pre video vhodný hudobný doprovod. Do rytmu zvolenej hudby potom finalizujeme dynamiku strihu videa.

Kedy prebieha strih?

Strih videa je ďalšou časťou procesu video tvorby, ktorá začína ihneď po dokončení natáčania.

Čo to obsahuje?

  • strih videa (compositing) - triedenie / výber záberov - hrubý strih,
  • hudobný podklad a zvukové efekty,
  • finálny strih videa podľa hudby,
  • motion grafika a texty - pridanie loga, textov apod.,
  • farbenie obrazu - farebné korekcie obrazu,
  • finálny render / export - upload na vimeo (najčastejšie MOV alebo MP4 s kodekom h264).

Štandardne na natočenie videa stačí jeden natáčací deň, výnimočne dva. V rámci natáčania vyhotovíme veľkú databázu záberov, s ktorou potom môžeme flexibilne pracovať. Výhodou databázy je, že sme schopní reagovať na Vaše prípadné požiadavky ku zmenám v rámci strihu a obsahu videa. Nepoužité zábery sa dajú tiež ďalej využiť pre nové videá v budúcnosti.

Natáčací deň

  • Natáčanie videa v sídle klienta
  • Natáčanie videa podľa vopred určenej lokácie i mimo ČR
  • Doprava vrátane zaistenia profesionálnej techniky
  • Vyhotovenie kompletných záberov

Technika

  • Vždy používame najmodernejšiu profesionálnu techniku vrátane dronov a príslušného vybavenia.
  • statív
  • slider
  • svetlá
  • sada objektívov
  • fly cam

1 natáčací deň

  • Jeden natáčací deň, toľko väčšinou potrebujeme pre vyhotovenie všetkých záberov.
  • Jedná sa štandardne o firemné, výrobné a produktové videá vo finálnej dĺžke do 2:00 min, v ktorých neúčinkujú herci.
  • Reklamné videá alebo náborové kampane pre svoju realizočnú náročnosť vyžadujú dva až tri natáčacie dni.

2 natáčacie dni

  • Pri náročnejšom projekte rozdelíme natáčanie do dvoch natáčacích dní, výnimočne tri.
  • Jedná sa napríklad o reklamné video, v ktorom vystupujú herci.